20 grudnia, 2011

Świąteczny stooos!


No i jest kolejny stosik! Świąteczny tym razem ^^
Nie sądziłam, że uzbiera się taki duży, ale strasznie się cieszę :D
Obok moja skromna choineczka ;D

Od góry:
1. 101 Archaniołów - Dr Doreen Virtue - od Wydawnictwa Studio Astropsychologii (Recenzja).
2. Obiecaj mi - Richard Paul Evans - wygrana w konkursie. :D
3. Dogonić rozwiane marzenia - Elizabeth Flock - j.w.
4. Magia ochronna w praktyce - Ellen Dugan - od Wydawnictwa Studio Astropsychologii ;)
5. Magia wiedźm - Claire - j.w. (Recenzja)
6. Dotyk mroku - Dorota Wieczorek - od portalu kawerna.pl ;) Właśnie czytam ;D
7. Scarlett - Barbara Baraldi - od Wydawnictwa Zielona Sowa ^^
8. Nefilim - Thomas L. Sniegoski - od portalu kawerna.pl
9. Strąceni - Gwen Hayes - wygrana w konkursie :D
10. Światła września - Carlos Ruiz Zafón - od taty :>
11. Spalona - P.C. Cast + Kristin Cast - prezent mikołajkowy od koleżanki. Nie czytałam poprzednich tomów, więc nie wiem co z tym zrobię xd
12. Kod królów - Pierdomenico Baccalario - od Wydawnictwa Zielona Sowa :)
13. Hyperversum - Cecilia Randalf - od Wydawnictwa Esprit ^^ Biorę się za tą cegłę w święta :D
14. Igrzyska Śmierci - Suzanne Collins - zakup własny.
15. W pierścieniu ognia -  Suzanne Collins - j.w.
16. Kosogłos - Suzanne Collins - j.w.  

Za wszystkie książki od wydawnictw i kawerny, baardzo dziękuję ;)

13 komentarzy:

  1. Coś czuję...to chyba ogromna zazdrość ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny stosik! Kilka książek udało mi się przeczytać, a reszta także wygląda zachęcająco:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny i wielgachny!! Oczu wprost nie można oderwać:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękniutki stosik! Szykuje się sporo czytania w święta ;) Igrzyska śmierci uwielbiam! Scarlett czeka u mnie na swoją kolej ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję stosu, pozazdrościć:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie stosu to już dawno nie widziałem, miłego czytania:)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow. Jestem pod wrażeniem. Wspaniały stos. Ogromny. Tyle dobrego czytania. Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  8. OMG *-*
    Nieziemski stosik, teraz tylko czekam na recenzję i życzę miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny stosik,czekam na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super:):):) Wielgaśny:) Z chęcią podkradłabym "Hyperversum":)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowity! A trylogia IŚ to wisienka na torcie lub raczej w tym wypadku gwiazda zwieńczająca choinkę ;) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejciuu. Ależ ja ci zazdroszczę tych wspaniałości! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz i zapraszam ponownie :)