29 czerwca, 2012

Na dobry początek wakacji - stosik!

Stosik po lewej (od góry):
1. Dworek pod Lipami - Anna J. Szpielak - recenzyjna od księgarni FONT :D
2. Miasteczko Niceville - Carsten Stroud - recenzyjna od Prószyńskiego
3. Zły wpływ - Ramsey Campbell - recenzyjna od Repliki
4. Za plecami anioła - Renata L. Górska - j.w.
5. Uległa i posłuszna - Shirlee Busbee - recenzyjna od Bellony
6. Amore i amaretti - Victoria Cosford - j.w.
7. Uwierz Lucy - Tamsyn Murray - recenzyjna od Akapit Press
8. Krwawiące serca - Alyxandra Harvey - j.w.

Stosik po prawej (od góry):
9. Królowa Attolii - Megan Whalen Turner - recenzyjna od Ars Machiny
10. Cztery pory lata - Renata L. Górska - recenzyjna od Repliki
11. Lare i t'ae - Eleonora Ratkiewicz - recenzyjna od Fabryki Słów (ech.. nie dopatrzyłam, że to druga część.. xd Mam nadzieję, że jednak dam radę przeczytać bez znajomości 1 tomu :D)
12. Cena krwi - Tanya Huff - j.w.
13. Niepamięć - Jolanta Kosowska - od autorki. Baaardzo dziękuję za przemiłą konwersację i pozdrawiam! ;)
14. Alibi na szczęście - Anna Ficner-Ogonowska - okropnie cieszy! :D - recenzyjna od Znaku
15. Opowieści Buddyjskie - Ajahn Brahm - niespodzianka od Studio Astropsychologii
16. Uzdrawiająca siła śmiechu - Eleonore Hofner, Hans-Ulrich Schachtner - j.w.
17. Czy Twoje dziecko ma krzywy kręgosłup? - Zdzisław Drobner - j.w.

To by było na tyle ze zdobyczy książkowych :D
Jak pewnie wiecie, dziś odbyło się zakończenie roku szkolnego, także oficjalnie można ogłosić wakacje. Dwa świadectwa z czerwonym paskiem są, więc satysfakcja, jak najbardziej jest :D
Jestem jak najbardziej pozytywnie nastawiona, tym bardziej, że mam mnóstwo ciekawych lektur do poznania! :D Możliwe, że w między czasie gdzieś wyjadę, choć nie mam jeszcze dokładnych planów. A Wy gdzieś się wybieracie? Piszcie!^^


44 komentarze:

  1. Gratuluję stosu :) Ja wybieram się na tydzień do Krakowa, po co? Po książki oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, jaki śliczny stos! Życzę ci miłego czytania i udanych wakacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny stos! Zazdroszczę niesamowicie :D Z chęcią podkradłabym WSZYSTKIE lektury...życzę przyjemnego czytania i dużo weny do pisania recenzji. I gratuluję dwóch czerwonych pasków..jak na razie nigdzie się nie wybieram, ale czas pokaże...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny stos. Szczególnie ten "Dworek pod Lipami" kusi okładką. Dlatego czekam na recenzję.
    Co do innych powieści, to widzę, że kilka grubszych tomów się znajdzie, więc wakacje na pewno nudne nie będą.
    "Alibi na szczęście" i do mnie ostatnio doszło. Nie mogę się wprost doczekać kiedy zacznę czytać.

    Tak się tylko zastanawiam... Dwa świadectwa? Nie za dużo aby?:)

    Wakacyjne plany to u mnie również czytanie, czytanie, czytanie, może oglądanie (chociaż już mi zapowiedziano, że jutro na imprezę siłą będą mnie wyciągać, więc troszkę się boję o to czytanie:)). Poza tym na przełomie lipca i sierpnia czekają na mnie polskie góry. Ech, stęskniłam się za nimi:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłej lektury i udanych wakacji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne stosy. Życzę przyjemnej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyjemnej lektury. Czekam na recenzję Lare i t'ae. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. @Maruda007 - O, w Krakowie jest świetnie :D
    @Karolka, Ola123, Anne18, Gabrielle_, Edyta - Dziękuję! ;)
    @Mery - tak, dwa :D Jedno z gimnazjum, a drugie ze szkoły muzycznej :D

    OdpowiedzUsuń
  9. "Alibi na szczęście"-zazdroszczę bardzo, bardzo!

    Ja wyjeżdżam na 2 tygodnie z rodzicami do małej miejscowości nad naszym, polskim morzem.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzisiaj sobie kupiłam Alibi :)Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały stos! Przyjemnej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny stosik:) Miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale smakowitości :) Niemożebnie zazdroszczę :P
    Miłej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny stosik. Wyjeżdżam na miesiąc do Świeradów-zdrój, ale w planach mam czytanie, czytanie tak jak ty. Życze udanych wakacji.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałości! "Za plecami anioła" całkiem ciekawe, ale trochę ciężko mi się czytało.

    Ja już rok szkolny zakończyłam dwa miesiące temu, ale dzisiaj odebrałam wyniki matur i jestem całkiem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ach, no chyba że tak. To dwa świadectwa zrozumiałe:) I oba z paskiem! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne stosy! Miłej lektury życzę i udanych wakacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudny stos! No po prostu patrzę i patrzę i się napatrzeć nie mogę ^^.

    Mi z FS też proponowali Lare i t`ae, ale napisałam, że może być ciężko, bo niestety nie czytałam pierwszej części. Dzisiaj jednak otwieram paczuszkę, a tam Cena krwi... i dwie Ratkiewiczowe O.o. Szok totalny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, ja niestety nie dopatrzyłam tego szczególiku, że to 2 tom.. XD

      Usuń
  19. Świetny stos :) Życzę przyjemnej i ciekawej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Stos wyjątkowo zacny! Gratuluję

    A planów wakacyjnych jeszcze sprecyzowanych nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zacny stosik!!
    miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  22. No no. Świetny stos. Zazdroszczę, bo wygląda na to, że ja nie będę miała czasu na czytanie w wakacje. W poniedziałek wybieram się do pracy (AAA!!!)... ;-]

    OdpowiedzUsuń
  23. Ależ cudny stos! Zabrałabym wszystko bez wyjątku!
    Miłej lektury :)
    A tak w ogóle to masz piękny nagłówek.

    OdpowiedzUsuń
  24. Widzę znane pozycje :D Piękny stosik <3
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne książki, bardzo ciekawa jestem Twojej recenzji "Dworku pod Lipami", bo widziałam go dziś w Empiku po raz pierwszy chyba. Ja robię ciągle wypady ze znajomymi, a potem może z rodziną w góry pojedziemy :) Udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to wypatruj recenzji :D Co prawda jeszcze nie wiem na kiedy się z nią wyrobię, ale pewnie niedługo ;DD

      Usuń
  26. Oddałabyś parę z tych perełek w moje skromne rączki :) Śliczny stos!

    OdpowiedzUsuń
  27. rewelacyjne stosiki, życzę miłego czytania

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładnie, ładnie :D Też dostalam te dwie pozycje od Fabryki i mam nadzieję, że dam radę również bez znajomości pierwszej części... :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny stos, ostatnio rozglądam się właśnie za książką "Alibi na szczęście" :)
    P.s. Niesamowicie podoba mi się nowy szablon ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. piękny stos, większości książek nie czytałam dlatego z niecierpliwością czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Super stosy! Dużo fajnego czytania tu widzę :) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz i zapraszam ponownie :)