09 lutego, 2013

Stosik noworoczny!

Dziś przychodzę do Was ze stosem, który uzbierał mi się od listopada. Jest trochę książek recenzyjnych, zakupy i nawet jakaś wygrana :>


RECENZYJNE



Egzemplarz przedpremierowy Przędzy pochodzi od wydawnictwa Literackiego, właśnie czytam, więc opinia pojawi się niedługo. Drzazga jest egzemplarzem do recenzji od wydawnictwa Egmont, Do szaleństwa jest od szuflady, właśnie czytam i mam nadzieję dziś skończyć. Takie lekkie romansidło :) Nadzieja od Filii, już przeczytana i czeka na recenzję, Rozdroża od AIM, niedługo będą w czytaniu, Kobietki od autorki - dziękuję! Przepis na życie od Literackiego, serial całkiem fajny, także książka również powinna byc okej. Dwie kolejne książeczki są od Septem, Gargaś od Feerii i już pokochana całym sercem :D Cztery ostatnie od SQN, szczególnie ciekawi mnie Playbook.





Trzy od góry to egzemplarze od wydawnictwa Mak Verlag, Wróżbiarze od MAGa, jutro zaczynam! ♥ Pięć kolejnych to egzemplarze od Egmontu, Fałszywy książę przeczytany i jestem zakochana. Jutro recenzja ;) I Objawienia od AIM. Skrzydła Gniewu od Prószka, podobnie jak Długa ziemia. Czas ognia, czas krwi to nowość od wydawnictwa Dom Snów, też niedługo będę czytać. Piękna debiutantka od WAM, a Historia prawdziwa Kapitana Haka od Olesiejuka. 

ZAKUPY


Płonął ogień Twoich oczu dorwałam w Biedronce za dyszkę, z czego bardzo się cieszę, bo zapowiada się zacna lektura :D Nasze rozstania to z kolei wygrana na stronie Znaku za recenzję miesiąca, Bez mojej zgody i dwie książeczki Kinga zakupiłam jeszcze w tamtym roku w księgarni Prószyńskiego, a cztery ostatnie pozycje to efekty promocji w Fabryce. Zapłaciłam za nie około 45zł, a przesyłka była za darmo, więc sądzę, że się opłacało :D

O czym chcielibyście poczytać na blogu najpierw? Czy czytaliście już któreś z tych książek? Które polecacie? Piszcie :)

20 komentarzy:

  1. Ale wielki stos ! Miłej lektury : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Duuużo tego. :) Przeczytałabym Twoją recenzję "Jutra może nie być". Czytałam wydanie z Novae Res, ale na pewno niczym się one nie różnią, zatem ciekawi mnie, jaka będzie twoja opinia. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, kilka tytułów to bym podkradła:) Reckless, Nevę i Chłopców w pierwszej kolejności:)
    Miłej lektury życzę!

    OdpowiedzUsuń
  4. nie da się ukryć, że sporo książek :) kilkunastu tytułów ci zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Och mamma mia, ile pyszności tu jest :) większość tytułów mam u siebie, część czeka na czytanie, ale jestem po lekturze Przędzy, zaraz będę pisać recenzję. Książka świetna!
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny zbiór! Strasznie zazdroszczę "Czasu ognia, czasu krwi". Mam na tę powieść ogromną od pierwszych zapowiedzi :D Miłej lektury

    OdpowiedzUsuń
  7. Same perełki. :D Ale najbardziej zazdroszczę "Przędzy" i "Fałszywy książe".
    Życzę miłego czytania. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O mamusiu... jakie cudowne pozycje! Chciałabym większość ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piekny stos! :) ja zawsze też dostaję zadyszki podczas zakupów w Biedronce... :) oczywiście mąż stara się wybierać ścieżki prowadzące jak najdalej od stoiska z książkami, jednak ja zawsze zajdę tam drogę! :) a jak już widzę tam pozycję Kinga to dostaję głupawki... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oo, King, dawno nie czytałam niczego, co napisał ten pan. Playbook rzeczywiście może być niezły - uwielbiam Jak poznałem waszą matkę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjny, a to podobno ja zaszalałam ostatnio:) "Wróżbiarzy" właśnie będę czytać, to porównany wrażenia, w planach mam też Gabrielę Gargaś:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Praktycznie same rewelacyjne książki masz w tym stosie, żadną bym nie pogardziła. :) Życzę miłego czytania i czekam na recenzje. Przy okazji informuję, że dodaję Twojego bloga do linków, bardzo mi się on spodobał. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ile czytania <3 Polecam "Cmętarz Zwierząt"

    OdpowiedzUsuń
  14. WOW jestem pod ogromnym wrażeniem....:D Piękności same!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe pozycje *_* Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oooo raaaany, ile pięknych książek! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę... O matko. Chyba wszystkiego! *.*
    Czytałam kilka książek z tego stosiku, ale nie chce mi się wklepywać tego wszystkiego w klawiaturę, więc tylko napiszę, że jak skończy Ci się papier toaletowy to weź "Władczynię snów" ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Duuużo tego, czy na nagłowku jest Lana ?
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne pozycje! Sama wiele z nich chętnie przygarnęłabym do swojej biblioteczki. Życzę przyjemnego czytania, choć patrząc na zdjęcia, nie mam wątpliwości, że takie właśnie będzie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz i zapraszam ponownie :)